PIEGĀDES UN ATGRIEŠANAS NOSACĪJUMI
- Pasūtījuma apstrāde tiek uzsākta tikai pēc pasūtījuma pilnas apmaksas.
- Lūdzam precīzi norādīt piegādes adresi aizpildot visu nepieciešamo informāciju. Neaizmirstiet norādīt papildu informāciju kurjeram (durvju kods, biroja nr., tālruņa nr. utt.). Ja norādītā adrese vai papildu informācija nav precīza, piegādes termiņš var tikt pagarināts.
- Pasūtījumi, kas tiek pieņemti darba dienās no 00:00 līdz 17:00, tiek apstrādāti un nosūtīti uz pakomātu vai nodoti kurjeram 1-3 darba dienu laikā.
- Pasūtījums, kas tiek veikts sestdienā, svētdienā vai svētku dienā tiek apstrādāts nākamajā darba dienā un nodots piegādei kurjeram 1-3 darba dienu laikā .
- Piegādājot pasūtījumu kurjeram ir tiesības lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti), lai apstiprinātu pasūtījuma saņēmēja personību.
- Preču izsniegšana veikalā “ADAMOS”, TC DOMINA SHOPPING, Ieriķu iela 3, Rīga ir bezmaksas.
- Pasūtījumu veikalā “ADAMOS”, TC DOMINA SHOPPING var saņemt 1-3 darba dienu laikā no tā brīža, kad ar Jums sazināsies adamos.lv darbinieks. Internetā pasūtīto preču izsniegšana TC Domina Shopping P.-Pk.10:00-21:00. Se.-Sv.internetā pasūtīto preču izsniegšana TC Domina Shopping veikalā ADAMOS netiek organizēta.
Internetā pasūtīto preču izsniegšana: P.-Pk. 10:00-21.00
Se.-Sv.: internetā pasūtīto preču izsniegšana netiek organizēta
PIEGĀDES TERMIŅI UN MAKSA
1. Pasūtījumi virs 50.00 EUR visā Latvijas teritorijā tiek piegādāti bez maksas.
2. Pasūtījumiem zem 50.00 EUR tiek piemērota šāda piegādes maksa:
- OMNIVA pakomāts 3.00 EUR (ieskaitot PVN)
- OMNIVA kurjerpasts 5.00*EUR (ieskaitot PVN)
* Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 20.00 EUR, preču piegāde notiek tikai uz OMNIVA pakomātiem.
3. Pasūtījuma plānotā piegāde notiek 3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas.
PREČU ATGRIEŠANA, APMAIŅA, NAUDAS ATMAKSA, NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
1. Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātās preces nākošajās 14 dienās no preces saņemšanas brīža, kā noteikts LR Ministru kabineta noteikumos nr.255 un atgriezt preci pārdevējam. Atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņa laikā.
2. Pārdevējs patur tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikt Pircējam preces apmaiņā vai pieņemt to atpakaļ, ja:
- nav saglabāts pirkuma apliecinošs dokuments:
- prece ir lietota vai bojāta;
- precei nav vai ir noņemtas orģinālās etiķetes, cenu zīmes;
- stipri bojāts orģinālais iepakojums
3. Ja izvēlaties atgriezt preci klātienē juvelierveikalā ADAMOS T/C Domina Shopping, Ieriķu iela 3, Rīga klāt ir jāpievieno pirkuma apliecinošs dokuments -pirkuma pavadzīme vai izdruka no bankas konta, kā arī aizpildīta forma preces maiņai vai atgriešanai. Sūtot preci atpakaļ pa pastu, izmantojot pakomātu vai kurjerera pakalpojumus, klāt japievieno tikai forma par preces maiņu vai atgriešanu.
4. Ja pēc preces saņemšanas, Pircējs tajā uzreiz ir konstatējis defektu, tas nekavējoties jāpaziņo Pārdevējam. Laicīgi nesniedzot informāciju, preci nevarēs apmainīt vai atgriezt.
5. Saņemot preci no Kurjera Jums jāpārliecinās, ka prece atbilst pasūtītajai un nav atgriežama. Pirms sākt lietot preci, Pircējam ir jāiepazīstas ar rekomendācijām juvelierizstrādājumu valkāšanā un kopšanā. Neievērojot rekomendācijas preci nevarēs apmainīt vai atgriezt.
6. Pircējs var apmainīt preci pret citu. Izvēlētā prece tiks nosūtīta Pircējam tikai pēc preces atgriešanas Pārdevējam, sūtījumam klāt pievienojot atteikuma veidlapu/formu, Izdevumus par preces atgriešanu atpakaļ Pārdevējam sedz patērētājs.
7. Pircējam naudas summa tiek atmaksāta 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis preci izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja Pircējs.
8. Ar “Patērētāju tiesības aizsardzības likumu un noteikumiem”Jūs varat iepazīties Ptac.gov.lv/lv
9. Ar Ministru kabineta noteikumiem “Noteikumi par distances līgumu” Jūs varat iepazīties .https://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-ligumu
PREČU ATGRIEŠANAS VAI APMAIŅAS NOFORMĒŠANA
1. Preces atgriešanu varat veikt 14 dienu laikā nosūtot to uz noradīto adresi:SIA ADAMOS, Mazā Bišu iela 1-4, Rīga, LV-1002, Latvija, vai atgriezt preci klātienē juvelierveikalā ADAMOS T/C Domina Shopping, Ieriķu iela 3, Rīga. Klāt ir jāpievieno pirkuma apliecinošs dokuments -pirkuma pavadzīme vai izdruka no bankas konta, kā arī aizpildīta forma preces maiņai vai atgriešanai. Sūtot preci atpakaļ pa pastu, izmantojot pakomātu vai kurjerera pakalpojumus, klāt japievieno tikai forma par preces maiņu vai atgriešan.
2. Izdevumus par preces atgriešanu Pārdevējam sedz Pircējs.
3. Neskaidrību un jautājumu gadījumā, lūdzam sazināties ar mums Jums ērtā veidā: zvanot uz tālruņa nr.+371 67626048, +371 2009616 vai rakstot uz e-pastu:info@adamos.lv
GARANTIJAS NOTEIKUMI
1. Pretenzijas par preču kvalitāti tiek izskatītas tikai pēc pirkuma dokumenta uzrādīšanas.
2. Termiņš pretenziju pieteikšanai par juvelierizstrādājuma kvalitāti ir 2 gadi no preces iegādes dienas.
3. Zīmolu juvelierizstrādājumu garantijas laiku nosaka to ražotājs.
4. Juvelierizstrādājumi ar dārgakmeņiem, pusdārgakmeņiem un citu veidu akmeņiem vai bez tiem kuriem ir koriģēts izmērs, netiek mainīti, izņemot gadījumus, kad konstatēts slēpts ražošanas defekts, kas nav novēršams, veicot to remontu.
5. Izstrādājumiem kuri ir pārklāti ar rodija pārklājumu, kā arī apzeltītām rotaslietām ir iespējams dabisks nodilums, kas nav uzskatāms par defektu, un uz to nav attiecināmi preces garantijas noteikumi.
6. Juvelierizstrādājumu garantijas remontu veic tikai SIA „ADAMOS” speciālists.
7. Zīmolu precēm garantijas remontu veic to ražotājs.
8. Garantijas remonts netiek veikts, ja
- prece ir patvaļīgi bojāta;
- nav ievēroti juvelierizstrādājumu garantijas noteikumi;
- nav ievēroti juvelierizstrādājumu lietošanas un uzglabāšanas noteikumi;
- juvelierizstrādājumu ir labojis vai tā sākotnējo dizainu mainījis cits meistars, kurš nav SIA „ADAMOS” speciālists.
JUVELIERIZSTRĀDĀJUMU LIETOŠANAS UN KOPŠANAS NOTEIKUMI
Zelta un sudraba juvelierizstrādājumu izgatavošanas modernajā tehnoloģijā tiek lietoti daudzi dekoratīvās apstrādes veidi: rodēšana, matēšana, emaljēšana, oksidēšana un tt. Tāpēc, lai saglabātu juvelierizstrādājumu sākotnējo izskatu, lai pasargātu juvelierizstrādājumus no mehāniskiem, fiziskiem un ķīmiskiem bojājumiem, lūdzam precīzi ievērot dažus noteikumus:
1. Juvelierizstrādājumi ir jānoņem!
- lietojot sārmainus, kā arī hloru vai jodu saturošus mazgāšanas līdzekļus
- veicot mājsaimniecības darbus
- lietojot krēmus un ziedes
- mazgājot rokas
- apmeklējot ārstnieciskās vannas
- apmeklējot solāriju, saunu, pirti
- pirms gulētiešanas vai sporta nodarbībām
- ja darbs ir fizisks, kur jāpielieto spēks, gredzenus un aproces vēlams noņemt, jo var notikt rotu deformācija, saplīšana, ja gredzenos ir iestrādāti akmeņi, tie var izkrist.
2. Juvelierizstrādājumus, kuros ir iestrādāti dārgakmeņi, jāpasargā no straujām temperatūras izmaiņām.
3. Izstrādājumi ar emalju kontaktā ar ūdeni, tīrīšanas līdzekļiem, parfimēriju un kosmētiku var mainīt krāsu un kļūt jūtīga pret apkārtējo vidi (sasprēgāt).
4.Izstrādājumus ar ādas elementiem, ādas aizvietotāju, kaučuku, tekstilu, emalju, nepieciešams aizsargāt no mitruma un ūdens.
5. Daudzi dabiskie akmeņi (rubīns, topāzs, granāts, tirkīzs) gaismas ietekmē maina savu nokrāsu, tāpēc juvilierizstrādājumi jāglabā šim nolūkam paredzētās kastītēs.
6. Pēc juvelierizstrādājuma noņemšanas noslaukiet tos ar mīkstu zamšādas gabaliņu vai flaneļa lupatiņu. Daudzos juvelierveikalos var iegādāties speciālus tīrīsanas līdzekļus zeltam un sudrabam.
7. Juvelierizstrādājumus ar akmeņiem un bez tiem, kas kļuvuši netīri ieteicams mazgāt siltā ziepjūdens šķīdumā, kam pievienots ožamais spirts: 6 pilieni spirta uz 200 ml ( 1 glāze) ūdens, pēc tam noskalot tekošā ūdenī un nosusināt.
8. Izstrādājumi ar pērlēm rūpīgi jāsargā no sakaršanas, atklātas uguns, matu lakām, eļļām, smaržām . Lielākie pērļu ‘’ienaidnieki’’ ir piesārņots gaiss, liels mitrums, augsta temperatūra un spilgta gaisma.Pērles nedrīkst uzglabāt ne ļoti sausā, ne saulainā, ne arī mitrā vietā. Pērles juvelierizstrādājumos netiek ielodētas, bet ielīmētas, un ilgstoši nonākot mitruma ietekmē, zaudē savu noturību,kā rezūltātā tās var izkrist no stiprinājuma vietas. Pērles var notīrīt nomazgājot tās siltā ziepjūdenī. Pēc tam tās jānoskalo un jānosusina.
9.Ķēdītes un aproces mēdz iedalīt “pilnajās” vai “pūstajās”.Tas nozīmē, ka “pūstie” izstrādājumi ir apjomīgi, bet viegli, jo stieple no kuras pīts izstrādājums, vidū ir tukša. Tādejādi vizuāli masīvam izstrādājumam ir neliels svars. Šādu izstrādājumu “plusi” ir to cena, jo to nosaka izstrādājuma svars. “Mīnusi”-‘pūstos” izstrādajumus ir grūtāk salodēt, lodējuma vieta var būt izteikti redzama, izstrādājumus pēc remonta grūti atgriezt iepriekšējā izskatā, vai arī tos nav iespējams salabot vispār. “Pūstajās” ķēdēs un aprocēs nav ieteicams iekārt kulonus, piekarus, kuri ir smagāki par pašu izstrādājumu, jo tas var veicināt ķēdes vai aproces posmu deformāciju, plīšanu.
“Pilnās” ķēdītes ir smagākas, līdz ar to tām ir lielāks svars un cena. Tomer tās ir noturīgākas pret deformācijām un bojājuma gadījumā vieglāk lodējamas.
10. Sudraba rotas, sudraba un ar sudrabu pārklātie trauki, galda piederumi, saskarsmē ar gaisu un ēdienu var oksidēties un zaudēt spīdumu.
11. Juvelierizstrādājumus ieteicams reizi pusgadā parādīt juvelierim, lai tas veiktu to profilaksi.
12. Patērētāju Tiesību Aizsardzību likumdošanā nav noteikts, ka pircējs var pieprasīt pārdevējam apmainīt preci, kurai nav defektu, pret citu preci vai atmaksāt naudu. Ja nopirktā prece jums neder krāsas, modeļa vai citu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, jūs nevarat pieprasīt pārdevējam to mainīt pret citu preci vai atmaksāt jums naudu.
Šāda iespēja ir tikai, ja prece pirkta internetā.
Nereti komersanti paši iet pretī saviem klientiem, piedāvājot iespēju preci apmainīt divu nedēļu vai mēneša laikā arī tad, ja klients pārdomājis. Par to parasti liecina uzraksts pie kases. Šādu iespēju komersants piedāvā brīvprātīgi, un tā nedod patērētājam tiesības prasīt atdot naudu par pirkumu, kas vairs nepatīk.
13. Ja tomēr ar pirkto izstrādājumu ir radusies kāda problēma, pretenzijas tiek izskatītas pēc prasījuma pieteikuma iesniegšanas klāt pievienojot pirkuma dokumenta kopiju ( pirkuma čeks, pavadzīme).
Neievērojot norādītas rekomendācijas, SIA ADAMOS neuzņemas atbildību un nepieņem sūdzības par iegādātajiem juvelierizstrādājumiem!
Patīkamus Jums pirkumus juvelierizstrādājumu veikalos „Adamos”!